October 29, 2010

best supporting act

argh..celaka.buat kali ke berape ntah malam tadi otak aku rase macam kebas.aku rase macam ade sesuatu menyentuh dalam otak aku nih.pastu vision blur,nampak kelabu je.nak berdiri tegak da tak boleh.haihh..tunggu mase nak tumbang je.memang aku slalu carik penyakit.ntah kenape malam ni aku rase macam jahanam sangat.hari-hari macam ni..aku tak rase lagi la,confirm aku bleh kene mental..serious!otak aku da macam-macam input negative masuk plus penyakit lagi.pergh..hebat siak.da bape hari aku hilang selera makan.isap je kuat,isap rokok la..pagi selase selase lepas aku telan ubat tanpa breakfast ape pon.hape lagi,bwekk kat toilet.keluar pill yg aku makan..haha siak..membazir je..da la malam tu aku ride atas highway dengan mate kabur.lagi best lori tengah banyak,bawak macam nak racing lapan kati.salah step,arwah da aku.maknenye korang nga bace noktah dari momok.huahuahua...momok mane boleh tekan keyboard.dahhh!jangan merepek...sebenarnye jiwe aku tengah tak stabil skarang nih...kadang-kadang rase marah,kadang-kadang sedih,kadang-kadang gumbira tanpa sebab..pergh...sure aku da insane...kalau orang prasan pon,mesti dierorang ingat aku joking je.tapi realitinye,aku memang tengah ade mental problem..ntah ape sebab pon aku tak tau...kadang-kadang aku mintak bende-bende yang mengarut je...pernah sekali aku mintak agar aku ilang ingatan...pergh..sadis siak....ok,da datang gile lagi...tibe-tibe aku nak stop menekan papan kekunci ni.abjad-abjad terakhir akan berhenti di s i n i.

2 shits:

Anonymous said...

jage diri babe, jgn asyik cakap merapu jek, rindu kau. :D

Remy Zainal said...

sapo nih??takdo sapo yg rindu kat eden kecuali tiang lektrik jo..tu pon kalo tiang tu rindu la..kadang2 kobau pon rindu jugak..hahaha