October 26, 2010

thanks mates

*sigh*mungkin terlambat untuk post kali ini.ahhh..terlayan sebentar di lagu "Coldplay - In My Place".lagu pertama yang membuatkan aku mampu melalak sambil bermain dengan papan kekunci.haaa..bukan back-up organ kat blakang tu je yer..dengan bunyi-bunyi guitar skali aku cover dalam papan kekunci tu..haha blagak siak.ok..trek da nak abes..."ohhhhh yeaaahh~".oh sial..lagu the scientist pulak......mendayu siak malam ni...hentikan remy..kau tak sebunga ini..kau ganas sangat..macam pembunuh kejam...please.....hentikan lagu-lagu ini..meh layan metal.....oh tidakkkk..kenapa jari kau macam malas nak pegi tukar dari trek lelehan melampau ke trek keras-kerasan?jadaaahhh!"oh take back to the start.."oh tidakkk..kau siap menyanyi sambil menaip bait-bait lirik lagi...siapekah kau remy...ok..kembali ke studio..eh?!salah..kembali ke title asal..sebenor-benornye yob..eh?!jadi org perak plak.haha..post ni aku saje je nak appreciate kengkawan aku yang bersusah payah belikan cake untuk aku,lalu buat2 suprised kat aku..oh~sunggoh suprised...paling best,siap celebrate kat mamak weyh!rare gile...orang mesti expect nak celebrate kat tempat2 best kan?tapi nak buat macam mane...da time tu trase nak lepak kat mamak sambil layan lampu2 kuning kat situ..roger2 member yang laen join setable due,tup tup datang bawak cake.sumpah aku terkilan..eh?!terkejut hensem kat situ..ok..aku tak biase maen tiup2 lilin...tapi ape boleh buat..orang da buatkan..bedal je la..kat cake tu siap tules "Happy Birthday Remy G.S."...aku da agak da keje sape....takpe...takpe...korang memang kaki menyakat kawan sendiri..anyway thanks bebanyak yang tak terkire dengan calculator kepade mogs,comot,aim,adeq,pog,meer..oh yer..meer bawak rakan wanita yang aku tak kenal..thanks azeem ngan comot yang sanggop turun ke selatan malaya sebab nak celebrate birthday aku..and to my best mates,aim,thanks a lot man.ok lepas ni turn ko plak..padan muke korang kene tenyeh cake kat muke..adeq ngan comot je yg terselamat..tunggu yer...hahahaha.

0 shits: